Stories by Pixlr

Jadikan Cerita yang indah lebih cepat. Satu Ketik untuk reka semua yang anda perlukan untuk media sosial dan banyak lagi!

Templat cerita yang bergaya

Terokai perpustakaan yang semakin berkembang bagi templat Cerita yang bergaya dan dibuat dengan baik dalam setiap gaya untuk menyesuaikan dengan mood dan kempen anda. Bulan baru, templat baharu!

Ciri-ciri utama

Stories Satu Ketik

Buat cerita yang indah lebih cepat! Muat naik foto anda dan dapatkan cadangan templat pintar. Kemudian pilih satu, sesuaikan dan siarkan. Mudah.

Templat Bergaya

Gunakan templat untuk menjimatkan masa anda! Pilih yang sesuai, tambah kandungan anda, sesuaikan, siarkan. Templat baharu ditambah setiap bulan.

Fon & Elemen Pereka

Tarik perhatian dengan set aksara yang anggun dan elemen grafik! Tambah, tukar atau laraskan segala-galanya dalam ketik mudah. Elemen baharu ditambah setiap bulan.

Penyesuai Warna AI

Harmonikan dengan tema kempen atau warna jenama anda! Muat naik foto untuk AI kami menjana palet warna yang sepadan yang boleh anda gunakan.

Pangkas AI Satu Ketik

Reka siaran produk untuk e-dagang dengan mudah! Ketik untuk mengalih keluar latar belakang atau memotong objek atau seseorang serta-merta untuk digunakan, atau simpan untuk kemudian.

Stories Satu Ketik

Alami pembikinan cerita yang mudah dengan Stories by Pixlr hari ini! Ketik untuk memuat turun dan mencipta semua yang anda perlukan untuk media sosial — sama ada untuk perniagaan atau hanya untuk keseronokan.

Mula membuat Cerita yang indah sekarang!

instagram and facebook stories instagram and facebook stories